Dulceata de cirese (2016)


Dulceata de cirese

Zilele trecute am cumparat cirese, au fost atat de gustoase si dulci, ca am zis ca dulceata scrie pe ele. Am folosit urmatoarele cantitati:

Ingrediente:
1 kg cirese;
600 g zahar;
1 pahar apa

Mod de preparare:
Se spala fructele, se scot samburii, se pun intr-un vas adanc, se acopera cu zahar in functie de cat de dulci sunt fructele dar si in functie de preferintele fiecaruia. Se lasa peste zi, iar seara se pun la fiert.

Cand am pus la fiert dulceata, am adaugat si 1 pahar cu apa pentru ca aceasta sa aiba mai mult suc. Se fierbe la foc mic, cam 30 de minute. Se ia spuma la nevoie, amestecand mereu, sa nu se lipeasca si se fierbe pana se leaga siropul.
Cand s-a racit dulceata, se pune in borcan si se eticheteaza. Se pastreaza la loc racoros.







Pofta Buna!

Comentarii