Ardei umpluti cu carne (2)


Ardei umpluti cu carne

Saptamana trecuta am pregatit ardei umpluti cu carne, iar azi mi-am facut putin timp sa postez reteta.

Ingrediente:
500 g carne tocata de porc;
ardei gras (depinde de dimensiunea ardeilor: eu am avut 11 ardei);
1 morcov ras;
1 ceapa mare sau 2 mici;
sare, piper;
marar, patrunjel;
1 cescuta cu orez;
2 oua;
1 lingurita de faina diluata intr-o cescuta de apa;
2 linguri de bulion;
Rosii pentru capacele;
Verdeata proaspata pentru decor.

Mod de preparare:

Se amesteca bine carnea cu morcovul ras, condimentele, ceapa si verdeata tocate marunt, orezul spalat bine, adaugam apoi si ouale ca sa legam compozitia. La 500 g de carne se pune o jumatate de lingurita cu sare.
Umplem ardeii cu aceasta compozitie si le facem capacele din rosii. Pentru un gust mai bun, se rumenesc un pic in putin ulei,apoi se acopera cu apa cat sa-i acopere si se lasa la fiert aprox. o ora.

Pentru a pregati sosul, adaugam in mancare 2 linguri cu bulion. Apoi punem 2 lingurite cu faina intr-o cescuta cu apa calda si amestecam bine. O punem prin strecuratoare peste mancare, pentru a evita faina nedizolvata.

Dupa ce se ia focul, se adauga verdeata proaspata, pentru a-i potenta aroma.
Se pot servi cu muraturi de sezon.
Timp total: 1h 10min
Portii: 5


Pofta Buna!



Comentarii