Biscuiti asortati Pernutele Printesei (2)


Biscuiti asortati Pernutele Printesei

Biscuitii pe care i-am denumit Pernutele Printesei acum ceva timp sunt preferatii familiei mele, sunt fragezi, sunt potriviti pentru cand am manca ceva dulce si se pot lua si la pachet la serviciu. 
Chiar daca stau toata dupa amiaza in bucatarie, prefer sa ii prepar in casa decat sa cumpar biscuiti, pentru ca asa pot controla cantitatea de zahar. 
Eu nu ii fac prea dulci, pentru ca pun si dulceata, insa fiecare ii adauga zahar dupa gust.

Ingrediente:
250 g Rama Maestro 72% grasime;
2 linguri zahar;
1 lingura zahar vanilat;
150 ml lapte cald;
1 varf lingurita sare;
faina cat cuprinde;
1 plic praf de copt;
1 ou;
1 ou pentru uns

Pentru umplutura gemuri de: zmeura, capsuni, prune si caise

Mod de preparare:
Se freaca margarina cu zaharul, zaharul vanilat, se adauga praful de copt, oul, sarea si laptele cald. Se amesteca apoi cu faina cat cuprinde, pana se obtine o coca consistenta, dar moale la atingere, care se lasa la odihnit cam 30 de minute.
Aluatul se imparte in bucati mai mici ca sa lucram mai usor. Se presara faina pe masa de lucru si se intinde primul aluat in foaie subtirica. Se taie fasii lungi cu rola zimtata de patiserie sau un cutit, apoi taiem patratele pentru biscuiti.


Se asaza in tava, pe foaie de copt, se creeaza pernutele, unele patrate, altele rotunde sau inimioare. Li se strang colturile, se face o mica adancitura in mijloc, cu degetul, care se umple cu dulceata. Eu am folosit gem de zmeura, gem de caise, dulceata de capsuni si de prune.
Se ung marginile cu oul batut.


Se dau la cuptor, la foc potrivit, cam 10 minute fiecare tava.

Se pregatesc la fel si celalalte bucati de aluat.


Se pot obtine intre 150 si 200 de bucati, in functie de cum portionati aluatul.
Sunt foarte fragezi, astfel ca se pot bucura de ele toti membrii familiei.


Timp total: 1h 20 min

Pentru pastrare: se depoziteaza in cutii metalice pentru prajituri.




Pofta Buna!



Comentarii