Biscuiti de Craciun cu cascaval si susan


Biscuiti de Craciun cu cascaval si susan

Am inceput sa testez biscuiti pentru perioada sarbatorilor. De aceasta data am pregatit biscuiti cu aluat fraged, rapid, fara dospire, cu lapte rece, cascaval si susan prajit. Pot fi serviti si de Craciun sau Revelion cand ne saturam de mancaruri grele sau multe dulciuri.

Ingrediente:
150 g Rama Maestro 72% grasime;
1 lingurita zahar;
2 lingurite (rase) sare;
1 ceasca lapte rece;
2 oua;
faina cat cuprinde (aprox 400g);
1 praf de copt;
Susan prajit;
cascaval


Mod de preparare:
Intr-un vas se amesteca untul sau margarina cu zaharul, sarea, laptele rece. Se bat cele doua oua, se opreste doar putin intr-o ceasca pentru uns, restul se adauga la aluat. Se adauga praful de copt si, treptat, faina, amestecand si framantand bine, pana obtinem un aluat pufos si bun de intins.

Nu l-am mai lasat la dospit, de aceasta data l-am folosit imediat.
Aluatul se intinde pe masa de lucru (presarata cu faina) in foaie nici prea groasa, nici  prea subtire si se taie cu formele de patiserie sau un pahar. Le puteti da orice forma preferati.


Se asaza biscuitii in tava, pe foaie de copt, se unesc doi cate doi cu o bucatica de cascaval in mijloc, se ung cu ou batut si apoi se presara peste ei susan prajit.


Se dau la cuptor, la foc potrivit, aprox 10 minute fiecare tava, pana se rumenesc. Eu am obtinut 2 tavi si aprox 100 de biscuiti, tinand cont ca i-am lipit doi cate doi.

Timp total:  35min

Pastrare: Se depoziteaza in cutii metalice pentru prajituri.



Pofta Buna!



Comentarii