Costiţe cu cartofi în două culori


Costiţe cu cartofi în două culori

Se spune că gusturile se mai schimbă şi că anumite mâncăruri de care nu te atingeai în copilărie, ajungi să le iubeşti, ca adult. Dacă unele mâncăruri nu-mi plăceau şi acum îmi plac, un lucru a rămas neschimbat: ador costiţele, mai ales dacă sunt afumate, alături de cartofi la cuptor.
Pentru o pată de culoare, am ales să dau cartofii jumătate prin boia, jumătate prin ierburi de grădină.
Pentru un gust deosebit, am pus la final şi brânză de burduf, iar ai mei au fost încântaţi.

Ingrediente:
750 costite afumate,
600 g cartofi,
2 pahare cu apă,
1 pahar cu bere,
Ulei,
Sare, după gust,
Mirodenii: boia de ardei dulce şi ierburi de grădină Delikat;
250 g brânză de burduf

Mod de preparare:
Se aşază coastele într-o tavă în care am pus şi un strat subţire de ulei.
Cartofii se curăţă, se spală, se taie cuburi mai mari şi o parte din ei se amestecă cu boia şi sare, celalţi cu ierburi de grădină şi sare. Se răstoarnă şi ei în tavă, se mai adaugă bere şi apoi apă cât să le acopere.


Se dau la cuptor la foc mediu, o oră şi jumătate sau până se rumenesc.
Când sunt gata, se aşază pe un platou şi se servesc cu brânză de burduf care îi va face foarte gustoşi.

Porţii: 4
Timp de pregatire: cam 10 min

Timp la cuptor: 1h 10min





Poftă Bună!

Comentarii