Peste cu coriandru la cuptor


Peste cu coriandru la cuptor


Ingrediente:
5 macrouri;
Ulei;
Mirodenii: sare, cateva foi de dafin si coriandru
Pentru decor: cateva rosii cherry si cateva felii de lamaie;

Portii: 4
Timp: 30min

Mod de preparare:
Se spala si se curata pestele, se taie file si se dezoseaza.


Se unge fiecare bucata de peste cu putin ulei, apoi se condimenteaza dupa gust. Eu am pus cateva foi de dafin, putina sare si coriandru. Coriandrul mi se pare o mirodenie interesanta si aromata. Are note piperate (dar nu e atat de picant, astfel ca pot manca si cei care nu se impaca prea bine cu piperul) si o usoara aroma de lamaie, de aceea nu am mai folosit piper, iar lamaie am pus mai putina.


Se asaza pestele in tava pe un strat subtire de ulei si se coace in cuptorul preincalzit, la foc potrivit, pentru aprox 20 de minute.


Se serveste cu felii de lamaie si cateva rosioare cherry.  


Pofta Buna!



Comentarii