Rețete Pascale

Bomboane de ciocolata asortate


Bomboane de ciocolata asortate

Imi place tare mult sa pregatesc bomboane in casa pentru ca pot experimenta diverse arome si pot controla mai bine cantitatea de zahar. Ieri am pregatit cateva bomboane cu ciocolata neagra si alune de padure, iar alte cateva cu ciocolata si capsuni (din dulceata).

Ingrediente:
100 g ciocolata neagra;
2 linguri frisca lichida;
Dulceata de capsuni;
Cateva alune de padure;


Mod de preparare:
Se sparg alunele, se prajesc intr-o craticioara fara ulei, doar cu putina sare, pana se rumenesc foarte bine. Se lasa un pic la racit, de decojesc, se faramiteaza prin rasnita de cafea pana se obtine o pudra. Eu, de obicei, nu folosesc multe alune, ci aprox 2 maini, pentru ca au o aroma destul de intensa.
Se incalzeste frisca lichida in vasul de chocolate fondue (sau intr-un ibric, dar nu o incalziti foarte tare), se adauga ciocolata rupta in bucati cat mai mici. Folositi ce ciocolata neagra doriti. Eu am deja preferata mea, pe care o folosesc de mult timp, ciocolata de cofetarie Les Pâtissiers Dessert 52% Cacao, se gaseste ca tableta de 200 g, din care folosesc la torturi si glazuri, dar o puteti consuma si ca atare intrucat e foarte gustoasa si intensa.
Se amesteca bine pana se topeste, se toarna in forma pentru bomboane un strat de ciocolata. Acum se combina dupa gust si imaginatie. Eu am pus in unele bomboane dulceata de capsuni (facuta in casa), in altele alune macinate, apoi am acoperit cu alt strat de ciocolata.


Se dau la frigider inainte de servire.
Folosind nu doar ciocolata topita simpla, ci topita in frisca lichida, mi s-au parut mai intense, iar ciocolata nu a mai parut amaruie, ci foarte gustoasa. Le puteti umple cu ce doriti.

Timp total: 30min
Portii: 15


Pofta Buna!



Comentarii