Rețete de post

Tarte cu branza si Tarte cu dulceata


Retete pentru Revelion


Tarte cu branza
si
Tarte cu dulceata








Tarte cu aluat de casa: o parte din tarte cu dulceata de casa, cealalta parte cu crema de branza. 
Acest tip de tarte pot fi de ajutor de Revelion, intrucat aluatul nu este nici prea dulce, nici prea sarat, astfel ca putem folosi o parte din ele la aperitiv, iar cealalta s-o servim la desert.

Ingrediente pentru 26 de tarte:
150 g Rama Maestro 72% grasime;
1 ceasca lapte cald (150ml);
1 lingurita sare;
1 lingurita zahar;
1 ou;
Faina cat cuprinde;
1 praf de copt;

Pentru umplutura:
150 g Branza rasa;
1 lingurita smantana;
1 ceapa rosie;
Sare dupa gust;
castraveti, rosii, ardei gras.

Mod de preparare:
Se freaca margarina cu zaharul, se adauga praful de copt, oul, sarea si laptele cald. Se adauga apoi faina cat cuprinde, amestecand si framantand, pana se obtine o coca consistenta, dar moale la atingere. Aluatul se intinde in foaie subtirica pe masa de lucru (presarata cu faina) si se decupeaza cu un pahar mai mare cercuri pe care le modelam cu degetele si le asezam cu grija in tava de briose, in forme de copt.


Se dau la cuptorul preincalzit, la foc potrivit, cam 10-15 minute.
Sunt foarte fragede, astfel ca se pot bucura de ele toti membrii familiei.

Se lasa tartele la racit. 



O parte dintre tarte am umplut-o cu branza rasa amestecata cu sare, ceapa tocata marunt si smantana si apoi le-am decorat cu legume taiate marunt si masline, ca sa arate ca niste cosulete.


Din branza ramasa, am umplut cativa castraveti si rosii, pe care le-am decorat cu masline, apoi am format mici sfere, pe care le-am asezat pe ardei gras ca sa aiba mai multa stabilitate si carora le-am pus in cap un cate un capacel de rosie, ce se pot orna cu mustar, ca sa semene cu niste ciupercute. Se servesc alaturi de alte aperitive.



Iar pe celelalte tarte le-am umplut cu dulceata: 




Timp total: 1h 40 min
Portii: eu am obtinut 26 de tarte.

Pofta Buna!



Comentarii