Rețete Pascale

Salata romaneasca de primavara


Salata romaneasca de primavara


Daca va ramane pui prajit de la o alta masa, puteti pregati o salata satioasa si hranitoare, incluzand alte ingrediente. Asta am facut si eu, adaugand si cateva oua fierte, morcov ras, salata verde si usturoi verde (cultivat de mine pe balcon, pentru ca imi place mult sa cultiv legume si verdeturi in limita spatiului :)

Ingrediente:
3 oua;
Cateva fire de usturoi verde;
Pui prajit taiat fasii;
1 morcov;
1 salata verde;
1 praz;
Masline;
1 ardei rosu;
Sare, piper, ulei.


Mod de preparare:
Se fierbe ouale 10 minute. Se racesc si se curata. Eu am considerat 3 oua pentru 4 portii, pentru ca oricum le tai jumatati si nu toata lumea mananca la fel.

Puiul ramas (de la o alta masa) se taie fasii mici. Puteti adauga sau nu pui, dupa cum va place.


Se spala legumele. Ardeiul si prazul se taie betigase, morcovul se da pe razatoare, apoi se aranjeaza pe un platou. Se adauga in mijloc puiul, pe margini ousoarele, din loc in loc legumele si maslinele. Se presara sare si piper si ulei, dupa gust.

Timp: aprox 30 min
Portii: 4



Pofta buna!
  

Comentarii