Foietaj-trandafirasi cu dulceata de visine

Foietaj-trandafirasi cu dulceata de visine


Stiti deja ca imi place mult foietajul. Ieri am facut cateva cu dulceata de visine si le-am crestat in forma de trandafir.

Ingrediente:
400 g aluat foietaj;
Dulceata de visine;
1 ou pentru uns

Mod de preparare:
Se lasa aluatul la dezghetat la temperatura camerei.

Se desface aluatul si se taie in dreptunghiuri. Se adauga pe o parte dulceata de visine, dar nu prea multa, caci va curge in tava. Pe cealalta parte eu am crestat-o apasand usor cu o forma de patiserie in forma de floricica, insa am apasat atat cat sa las o amprenta de petala, apoi am crestat de jur imprejur, aducand la forma de trandafir.


Se ung cu ou batut si se coc la foc mediu cam 25 de minute sau pana se rumenesc bine.

Se pot pudra si cu zahar, daca va place.

Se obtine o tava.
Timp total: aprox 30min



Pofta Buna!

Comentarii