Umbrelute de Inghetata cu iaurt si capsuni


Umbrelute de Inghetata cu iaurt si capsuni

Asteptam cu nerabdare sa vina vara si ocazia de a folosi aceste umbrelute pentru inghetata primite de la "Mos Craciun"-Bucataras. Sunt foarte incantata de ele, asa ca le-am inaugurat cu o inghetata de casa cu iaurt cremos si spuma de capsuni.

Pregatind inghetata in casa, puteti controla mai bine cantitatea de zahar, facandu-le astfel mai sanatoase.

Ingrediente:
300 g iaurt grecesc natur (10% grasime);
2 linguri de zahar pudra vanilat;
3 linguri de spuma de capsuni pregatita din:
un castronel capsuni,
2 linguri zahar,
200 ml apa;

Mod de preparare:
Spuma de capsuni:
Se spala capsunile (fiecare foloseste cateva capsuni doreste, in functie de posibilitati), se taie cubulete si se pun intr-o craticioara cu zaharul si apa. Se fierbe cam 15 minute, pana scade lichidul. Se da de pe foc si se lasa la racit.
Se bate cu mixerul sau la blender pana se face spuma.
Iese destula spuma din aceasta cantitate, asa ca o puteti rasturna intr-un borcan pentru dulceata si pastra la frigider pentru prajituri. Din aceasta, eu am folosit 3 linguri.

Pentru zaharul pudra vanilat: eu am dat la rasnita zaharul (atat cat incape intr-un borcan) pentru a fi mai fin si il pastrez intr-un borcan cu o pastaie de vanilie pentru a-l aroma. Din acesta, am folosit 2 linguri.


Acum, pentru a pregati inghetata, se amesteca intr-un castron iaurtul cremos cu spuma de capsuni mai multa sau mai putina, dupa gust. Tinand cont ca iaurtul are tendinta de a fi acrisor, puteti adauga mai mult zahar la spuma de capsuni sau acum, cand pregatiti inghetata, daca mai doriti. Mai departe, inghetata se toarna in forme decorative sau intr-o cutie de plastic si se da la congelator.

Portii: 4
Timp total: 1h
Pofta Buna!


Comentarii