Taitei de casa (2)

Taitei de casa

Taitei de casa rasuciti. Se fac destul de repede (si se mananca si mai repede), dureaza mai mult doar ca sa se usuce. Imi plac mult pentru ca sunt mai gustosi si ii folosesc atat in supe cat si in mancare, in loc de paste.

Ingrediente:
1 ou;
100 g faina;
un varf de lingurita sare


Mod de preparare:
Intr-un castron se pune putina faina, se face un spatiu in mijloc, se sparge oul, se presara putina sare si se amesteca bine.
Se intinde coca intr-o foaie cat se poate se subtire pe masa presarata cu faina.

Se lasa foaia la odihnit o jumatate de ora.


Se taie cu un cutit de patiserie dupa plac. Eu i-am taiat fasii subtiri si lungi si apoi i-am rasucit cu degetele.


Se lasa la uscat cateva ore, eu i-am pregatit seara, asa ca i-am lasat peste noapte pe o tava cu faina sa se usuce bine.


Timp de pregatire: aprox 40min
Timp de uscare: cateva ore


Pofta Buna!

Comentarii