Vol-au-vent cu carnati, oua si cascaval


Vol-au-vent cu cârnaţi, ouă şi caşcaval

În weekend am pregătit pentru ai mei o gustare rapidă din aluat foietaj cu rondele de cabanos, ouă, iar pe unele am pus ciuperci.

Ingrediente:
400 g aluat foietaj,
1 cârnat cabanos,
2 ouă,
Un praf de sare,
Câteva ciuperci proaspete,
Caşcaval ras, după plac

Mod de preparare:
Se lasă aluatul la dezgheţat, la temperatura camerei.
Se decupează sfere din foaia de aluat: unele mai mari pentru bază, altele la fel de mari dar se vor găuri în mijloc cu un păhărel, pentru a le scoate marginea şi a le lipi peste celelalte sfere. Nu uitaţi să ungeţi cu puţin ou înainte şi să presaţi bine marginile, ca să nu curgă în tavă.
Se adaugă pe fiecare sferă rondele de cârnăciori şi se umple cu o linguriţă-două din ouăle bătute cu un praf de sare. Puteţi folosi cârnaţi picanţi, dacă vreţi, sunt o gustare bună de după amiază.


Pe unele am pus şi ciuperci proaspete, curăţate, tocate şi rumenite un pic într-o tigaie, fără ulei, fără sare (pentru că am pus sare în ouă).
Se mai ung un pic cu ou şi se ornează cu caşcaval.


Se aşază apoi într-o tavă cu hârtie de copt şi se dau cuptor cam 25 de minute sau până se rumenesc, la foc mic, pentru ca aluatul să nu rămână crud în mijloc. Veţi vedea că se vor umfla mult.

Timp de pregătire: 15 min
Timp de coacere: 25 min
Porţii: 15 bucăţi





Poftă Bună!

Comentarii