Rețete de post

Pilaf cu pipote și inimi


Pilaf cu pipote și inimi

Pentru un prânz de sâmbătă am ales pilaf cu pipote și inimi.


 Porții: 5
Timp total de pregătire: 10 min
Timp total de gătire: 1h 10 min

Ingrediente:
500 g pipote și inimi,
Sare, după gust,
1,5 l apă,
1 morcov,
1 ardei gras,
1 ceapă albă,
300 g orez,
2 linguri ulei,
O linguriță amestec de legume deshidratate (eu am avut Sano Vita),
O legătură ceapă verde,
5 castraveți,
1 ardei gras roșu,
Ulei, apă, sare și zeamă de lămâie, după gust

Mod de preparare:
Se spală pipotele și inimile, se curăță și se crestează. Se pun la fiert într-o oală pentru supă, cu 1,5 l apă și o linguriță rasă de sare. Se ia spuma la nevoie, apoi se adaugă legumele spălate și tăiate grosier, eu am pus și o linguriță de amestec de legume uscate și mărunțite, care dă un gust bogat preparatului și, în plus, nu conține sare, zahăr sau conservanți. Supa este gata în aprox 40 de minute.

Se spală bine orezul și se așază într-o cratiță în care am pus 2 linguri de ulei. Se toarnă supa prin strecurătoare, supa ar trebui să acopere orezul cam cu trei degete. Pipotele și inimile se adaugă și ele, se amestecă ușor, apoi se dă la cuptor, la foc potrivit, pentru aprox 30 de minute.

Se servește cu salată de castraveți, ardei gras roșu și ceapă verde, asezonate cu ulei, apă, sare și zeamă de lămâie, după gust.






Poftă Bună!

Comentarii