Cârnăciori în aluat de pizza


Cârnăciori în aluat de pizza

Pentru că ai mei au fost încântaţi de cârnăciorii în aluat foietaj pe care i-am pregătit data trecută, am decis să refac reţeta, de data aceasta, cu aluat de pizza (pentru că mi-a rămas aluat de la o pizza făcută ieri). Am mai adăugat caşcaval ras în interior şi puţin kaizer (sau bacon).
Astfel că vă las mai jos cantităţile pentru un aluat întreg, adică aşa cum l-am pregătit eu pentru pizza + aluatul rămas pentru cârnăciori. De aceea, dacă eu am folosit 3 cârnaţi cabanos, voi veţi avea nevoie de 6.

Ingrediente:
pentru aluat:
1 plic drojdie uscată;
Aprox 700 g făină;
3 linguri ulei;
2 pahare apă calduţă;
1 linguriţă sare;
Oregano,
4 cârnaţi cabanos,
Puţin kaizer sau bacon,
150 g caşcaval ras,
Un ou pentru uns

Mod de preparare:
Se amestecă mai întâi drojdia uscată cu puţină făină, se adaugă apa, sarea, uleiul, apoi făină câtă cere aluatul. Se frământă până se obţine un aluat consistent, dar elastic, nu vârtos.
Se întinde aluatul în foaie potrivită ca grosime, se taie în dreptunghiuri mai mari, care se crestează pe margini.


Se presară pe fiecare bucată de aluat puţin caşcaval ras, apoi cârnaţii tăiaţi în rondele subţiri, iar kaizerul în bucăţele mici. Se împăturesc, se ung cu ou şi se aşază într-o tavă cu hârtie de copt. Se coc la foc potrivit, până se rumenesc.

Timp total: aprox 1h.
Porţii: 12.

  

Poftă Bună!

Comentarii