Rețete Pascale

Gogonele şi castraveţi în oţet


Gogonele şi castraveţi în oţet

Ieri am pus la murat gogonele cu oţet, foi de dafin şi mirodenii de la Delikat: boabe de piper, ienibahar şi muştar. Am pus şi câţiva castraveţi pe lângă ele, pentru culoare.

Ingrediente:
1 kg gogonele,
700 g castraveţi,
1 l apă,
Un pahar (200 ml) oţet,
1 lingură sare,
2 linguriţe zahăr,
3 foi de dafin,
mirodenii de la Delikat: boabe de piper,ienibahar şi muştar ,
frunze şi tije de ţelină

Mod de preparare:
Se spală castraveţii şi gogonelele şi se aşază în borcanul spălat bine.

Se presară printre castraveţi rondele de ceapă, boabe de piper negru, boabe de muştar, boabe de ienibahar.


Se pun la fiert apa cu oţetul, zahărul, sarea, foile de dafin şi mirodeniile. Se lasă să fiarbă cam 10 minute, apoi se toarnă lichidul  în borcan, având grijă să aşezăm un cuţit sub el (ca să nu crape). Se pun deasupra frunzele şi tijele de ţelină, care vor fixa legumele. Se lasă la răcit, apoi se pune celofan la gura borcanului. Eu îl ţin în balcon 2-3 zile, iar după ce se murează, îl mut la loc răcoros.
  
Timp: 30min
Eu am obţinut 1 borcan.


Poftă Bună!

Comentarii