Clatite cu banane si dulceata de cirese


Clătite cu banane și dulceață de cireșe

Îmi plac mult clătitele și îmi place să experimentez tot felul de aluaturi și arome. De data aceasta, am adăugat o banană coaptă bine, mai mică, în aluat. De câte ori îmi rămân banane răscoapte, care mi se par prea dulci pentru a le mânca așa, le adaug în deserturi.
La urmă, le-am umplut cu dulceață de cireșe de casă, iar pe câteva, cu ciocolată.

Ingrediente:
2 ouă M,
Un praf de sare,
5 g praf de copt,
O banană răscoaptă,
7 linguri cu vârf făină,
aprox 3 linguri ulei,
500 ml apă minerală,
Dulceață de cireșe, după gust,
Ciocolată cu lapte, după gust

Mod de preparare:
Se bat ouăle cu un praf de sare, într-un castron încăpător. Se decojește banana, se strivește cu o furculiță sau se dă la blender, adăugând puțină apă minerală, apoi se adaugă la compoziție. Se adaugă și 2 linguri de ulei, restul de apă minerală, apoi praful de copt amestecat în făină, amestecând bine, cu un tel, pentru a păstra compoziția aerată.
Se înfierbântă puțin ulei (cam o linguriță) într-o tigaie, se toarnă câte un polonic din compoziție și se pregătesc clătitele,rumenindu-le pe ambele părți.


Se scot pe o farfurie, se lasă la răcit, apoi se umplu cu dulceață de cireșe sau le puteți umple cu ciocolată cu lapte, cât sunt calde.
Am obținut 8 clătite mari, folosind o tigaie de 24 cm.

Porții: 4
Timp de pregătire: 5 min
Timp de gătire: 30 min
   



Poftă Bună!

Comentarii