Rețete Pascale

Fleică de porc la grill, cu sparanghel și cartofi copți


Fleică de porc la grill, cu sparanghel și cartofi copți

Îmi plac mult cartofii copți cu unt și cimbru alături de grătar. De data asta, am adăugat și sparanghel, pe care l-am pregătit în tigaia grill în care am rumenit înainte carnea, ce aromat!

Ingrediente:
600 g fleică de porc;
800 cartofi;
100 g unt;
Caşcaval, după gust;
Condimente: sare, oregano uscat şi cimbru uscat, după gust;
500 g sparanghel,
O lingură ulei de floarea soarelui

Mod de preparare:
Se curăță și se spală cartofii, se feliază şi se aşază într-o tavă cu hârtie de copt.
De obicei, fierb cartofii, apoi îi dau la cuptor. De ata aceasta, nu i-am mai fiert înainte. Dacă optați și voi pentru această din urmă variantă, țineți cont să nu-i feliați prea subțire, ca să nu se usuce!
Se adaugă din loc în loc bucățele de unt. Se presară peste ei mirodenii: sare, cimbru şi oregano, apoi caşcaval ras, după gust. Puteți adăuga mirodeniile și la urmă, dacă doriți așa. Se dă tava la cuptorul preîncălzit până se rumenesc.


Între timp, se încince o tigaie grill și se rumenește în ea fleica tăaiată felii și condimentată după gust. Eu am ales doar sare.

După ce este gata carnea, se spală firele de sparanghel, se rup acolo unde simțiți că trosnesc, se presară peste ele ulei și sare și se rumenesc în tigaia grill.



Porții: 4
Timp de pregătire: 15 min
Timp de gătire: aprox 1h 15 min





Poftă Bună!

Comentarii