Pui fript pe grătar, cu piure și salată de varză


Pui fript pe grătar, cu piure și salată de varză
Am ales să gătesc puiul pe grătarul electric, în loc să-l prăjesc în ulei, iar cartofii să-i fac piure, în loc să-i prăjesc, făcând astfel masa mai sănătoasă. Am completat cu o salată de varză albă și roșie, delicioasă.

Ingrediente:
4 pulpe de pui,
5 cartofi mari,
100 g unt,
2 linguri smântână,
Condimente: sare, boia dulce, oregano, cimbru, cimbrișor și coriandru – după gust,
O varză mică albă,
O varză mică roșie,
Ulei – după gust,
oțet – după gust,
1 l apă

Mod de preparare:
Se dezosează pupele de pui și se ung cu mirodenii după plac (eu mi-am făcut propriul amestec din mirodeniile preferate într-un borcănel) și se rumenesc bine pe grătarul electric.
Se curăță și se spală cartofii, se taie cubulețe și se pun la fiert într-o oală cu 1 l apă și o linguriță rasă cu sare. Când sunt bine pătrunși, se dau de pe foc, se scurg cartofii de apă, se adaugă untul și smântâna și se bat pentru piure.
Cele două verze se dau pe răzătoare și se asezonează după plac cu ulei, oțet, o sare și apă.
Se așază pe fiecare platou pui pe pat de piure și salată de varză.

Porții: 4
Timp de pregătire: 10 min
Timp de gătire: 50 min



Poftă Bună!

Comentarii