Ceșcuțe de ciocolată cu cremă de cacao și mure


Ceșcuțe de ciocolată cu cremă de cacao și mure

Am pregătit aceste ceșcuțe de ciocolată, pentru a acompania un Tort-Ceainic. Le-am umplut cu cremă de cacao și le-am ornat cu mure proaspete.

Ingrediente:
10 coșulețe de napolitană,
10 biscuiți rotunzi, albi, simpli (fără cremă),
50 g cremă mascarpone,
50 ml frișcă lichidă,
1 lingură cacao Dr. Oetker,
50 g ciocolată neagră de cofetărie,
50 g ciocolată albă,
Câțiva covrigei,
Un fluture de napolitană,
Câteva mure proaspete

Mod de preparare:
Se topește ciocolata albă la chocolate fondue (sau pe baie de abur). Se procedează la fel și cu ciocolata neagră. Se lasă un pic la răcit.

Se trec biscuiții prin ciocolată, aceștia vor servi drept farfurioare. Apoi se trec și coșulețele prin ciocolată, acestea vor fi ceșcuțele. Se lipește fiecare coșuleț pe câte un biscuit. Se rup covrigeii astfel încât să se potrivească, se lipește cu ciocolată fiecare covrigel, acesta va fi toarta ceștii. Magic și distractiv, nu?
Se dau ceșcuțele la frigider, până se încheagă ciocolata.

Eu am folosit crema albă rămasă de la îmbrăcat tortul Ceainic, însă dacă doriți să pregătiți numai ceșcuțele, acestea sunt cantitățile: 50 g cremă mascarpone, 50 ml frișcă lichidă, mixate împreună. Eu am adăugat cacao.

Se scot ceșcuțele, se umplu cu cremă, se ornează cu mure proaspete. Eu am adăugat și un fluturaș simpatic, pentru decor.

Timp de pregătire: 1h 10min

Porții: 10





  

Poftă Bună!

Comentarii