Ștrudele cu mere


Ștrudele cu mere
Pentru că ai mei doreau de ceva timp ștrudele cu mere și eu am tot făcut prăjituri, am zis că a venit și rândul ștrudelelor. Deși le-am pregătit cu foi de plăcintă, nu au ieșit crocante cum mă așteptam, ci moi și foarte bune, exact pe gustul lor.
Eu am folosit foi proaspete pentru plăcintă, care nu necesită decongelare, ci se folosesc imediat. În plus, pentru că merele au fost dulci, eu am pus numai o lingură de zahăr, însă adăugați-l după gust. Am folosit zahăr brut din trestie de zahăr, care îmi place pentru aroma sa.

Timp de pregătire: 10 min
Timp de coacere: 30 min
Portii: 12 ștrudele


Ingrediente:
6 foi de plăcintă,
20 ml ulei,
700 g mere rase;
1 lingură zahăr brut din trestie de zahăr Sano Vita;
Un vârf linguriță scorțișoară;
Un ou,

1 lingură zahăr pudră, pentru decor

Mod de preparare:
Se călesc merele rase într-o crăticioară, cu zahărul brut.  După ce merele s-au fiert și sunt ușor moi, se ia focul și se adaugă un praf de scortișoară.

Pe o foaie de plăcintă, unsă cu puțin ulei și împăturită în două, se îndoaie marginile cam 1 cm, se adaugă puțină umplutură de mere (cam o linguiță, ca să numustească), apoi se rulează.


Se procedează la fel cu restul foilor și merele rămase.
Se ung cu ou și se dau la cuptorul preincalzit, la foc potrivit, cam 25-30 de minute.
Sugestie de servire: se pudrează cu zahăr.






Poftă Bună!


Promoție Sano Vita
La comandarea de produse de pe site-ul Sano Vita, veți primi o reducere de 15%, la prima comandă, dacă introduceți codul "ancutsacuisine" la secțiunea voucher. Promoția este valabilă până la sfârșitul anului 2019. 

Comentarii