Platou cu chiftele la cuptor și legume


Platou cu chiftele la cuptor și legume
Ne plac mult chiftele, iar de data aceasta le-am pregătit alor mei o cină mai sănătoasă, alegând să nu prăjesc chiftelele, ci să le dau la cuptor. Le-am scos când erau aproape făcute, pentru a le garnisi cu puțină mozarella și le-am mai ținut un pic la cuptor. Am servit cu legume frumos colorate și îmbietoare.

Ingrediente:
aprox 500 g carne de porc tocată,
3 linguri apă,
2 felii de pâine,
1 linguriţă rasă cu sare,
1 linguriță cimbru uscat,
mozarella, după gust,
2 cârnați cabanos,
1 salată de varză
Roșii cherry, după gust
1 legătură ridichi roșii

Mod de preparare:
Se dă carnea la mașina de tocat, se condimentează după plac și se amestecă împreună cu puțină pâine și apă, astfel chiftele nu vor fi îndesate și greu de mâncat, ci pufoase.
Se formează în mâinile umede chiftele mai măricele, care se turtesc și se așază pe o tavă pregătită cu hârtie de copt.


Se dau la cuptor, la foc mediu.  Când sunt aproape gata, se scot, se rade mozarella și se mai lasă la cuptor până se rumenesc. Eu am pregătit 2 tăvi cu chiftele.

Separat, se taie cârnații în bucăți mai mici și se rumenesc pe grătarul electric sau într-o tigaie grill.

Se servesc alături de salată verde, spălată și ruptă bucățele cu mâna, roșii cherry și ridichi spălate și tăiate felii.

Porţii: 4
Timp de pregătire: 30 min
Timp de gătire: 25 min/tavă
  



Poftă Bună!

Comentarii