Inimioare de foietaj cu cremă de brânză


Inimioare de foietaj cu cremă de brânză

Pentru o masă de dimineață am pregătit un platou cu legume, pate de casă și aceste inimioare cu brânză. Am vrut să le fac cu ceapă verde, dar nu am avut decât câteva fire, pentru decor, așa că am folosit praz, au ieșit foarte bune. Am obținut destule inimioare, însă am dat doar câteva deoparte ca să le pozez. Iată cum le-am pregătit…

Ingrediente:
250 g aluat foietaj,
1 ou,
200 g telemea de vacă,
Sare, după gust,
50 g unt,
2 fire de praz,
1 lingură smântână grasă,
Câteva fire de ceapă verde (pentru decor)

Mod de preparare:
Am folosit aluat de foietaj proaspăt (refrigerat) ce poate fi folosit imediat. Așadar, se taie aluatul cu o formă inimioară de patiserie. Se ung cu ou bătut și se lipesc două câte două.


Se dau la cuptor, la foc potrivit, până se rumenesc (10-15 minute).


Între timp, se curăță și se spală prazul, se taie mărunt. Se dă brânza pe răzătoare şi se frământă cu untul, prazul, se adaugă sare, după gust și se domolește iuțeala cu puțină  smântână. Totodată, smântâna îi dă și un gust mai fin.

Când inimioarele sunt gata, se scot și se lasă la răcit. Se taie fiecare inimă în două foi și se  adaugă din crema de brânză.
Pentru decor, se folosesc frunze de ceapă verde.

Porții: 4
Timp de gătire: 15 min
Timp de pregătire: 15 min
  






Poftă Bună!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Apreciez dacă îmi scrieți părerea dumneavoastră!