Bezele cu cremă și arahide


Bezele cu cremă și arahide

De curând, cei de la Dr Oetker mi-au făcut o supriză frumoasă, trimițându-mi noul mix pentru bezele. De 8 martie, le-am făcut și eu o bucurie alor mei, pregătind bezele în formă de 8, dar și floricele și lebede. Le-am lipit două câte două cu cremă ganache și le-am dat prin fulgi de cocos, iar altele prin arahide sărate, care au echilibrat dulcele bezelelor.

Ingrediente:
1 plic (185 g) Mix pentru bezele Dr. Oetker,
70 ml apă rece de la frigider,
5 picături colorant alimentar gel roșu Dr. Oetker,

Pentru cremă:
100 ml frișcă lichidă,
50 g ciocolată amăruie,

Pentru decor:
Arahide sărate, după gust,
Fulgi de cocos, după gust

Mod de preparare:
Pentru bezele: într-un bol încăpător, se amestecă, cu mixerul apa rece de la frigider cu mixul pentru bezele, pentru 6 minute, până se obține o bezea fermă. O parte din bezea (mai multă, mai puțină, după gust) se amestecă împreună cu câteva picături de colorant roșu, pentru o nuanță delicată de roz.
Se umple un poș pentru ornat și se fac forme de lebede, aripile pentru lebede, apoi se fac și floricele și opturi cu bezeaua colorată în roz, în tăvile pregătite cu hârtie de copt. Eu am obținut 2 tăvi.
Se dau bezelele (se pot introduce ambele tăvi odată în cuptor) la cuptor (nu se preîncălzește), la foc foarte mic, pentru 25 de minute. Eu am ținut și ușa întredeschisă. Se stinge focul. Nu se scot brusc din cuptor (pentru că vor crăpa), ci se lasă să se usuce în cuptor, cu ușa închisă, pentru 1h și 20 min. Au ieșit super, am fost încântată de textura și consistența lor.


Pentru cremă: se încălzesc pe baie de abur frișca lichidă cu ciocolata amăruie, până se topește ciocolata. Se omogenizează, se dă la frigider aprox 5-10 minute, apoi se bate cu mixerul până devine cremoasă.

Montare și decor: se lipesc bezelele două câte două cu cremă ganache și se dau prin arahide sărate. Deși arahidele sunt sărate, credeți-mă că este o combinație delicioasă! Am dat câteva și prin fulgi de cocos, pentru sora mea.

Timp de pregătire: 1h 40min
Timp de coacere: 25 min
Porţii: 10

  







Poftă Bună!

Comentarii