Rețete Pascale

Mini tarte cu drob de pui, în foietaj

 

 Mini tarte cu drob de pui, în foietaj

Am făcut mai demult drob în foietaj și toată lumea a fost încântată, e crocant și gustos, nu-ți mai trebuie pâine, doar că atunci l-am pregătit cu ficat de porc, care e consistent și parcă greoi. De data aceasta, am pregătit niște mini tarte cu drob din pate de pui (cantitate rămasă de la un pate de casă pregătit anterior) și orez cu legume (ceapă, morcov). A ieșit mai lejer, ca de vară, mai ușor de mâncat.

 

Timp de pregătire: 20 min;

Timp de coacere: 25 min / tavă;

Porţii: 5 (2 tarte/porție)

 

Ingrediente:

10 foi de foietaj,

200 g paté de pui (de casă),

140 g orez,

1 ceapă albă,

1 morcov,

1 ou,

5 linguri ulei,

Sare, după gust,

caşcaval ras, după gust,

 

Mod de preparare:

Amesteci patéul de ficat (de casă sau cumpărat) cu orezul și legumele călite anterior într-o crăticioară cu puțin ulei și înăbușite cu puțină apă (fierte maxim 15 minute). Poți alege ce legume vrei. Eu am ales morcov și ceapă.

Adaugi un ou, un praf de sare și amesteci.

împăturești o foaie de foietaj, o ungi cu puțin ulei doar pe jumătate, o împăturești, ungi iar o jumătate, apoi o împăturești cât să încapă în forma de mini tartă. Eu am pus și hârtiuțe de copt (unele pentru brioșe) în forme, dar nu e obligatoriu.

Folosești o foaie de foietaj per mini tartă, așadar stabilește dinainte câte porții dorești. Eu am făcut 10 mini tarte (coapte în serii, pentru că am avut doar 5 forme).

Torni cam 2 linguri din amestec în fiecare formă.

Presari cașcaval ras, după plac.

Dai la cuptorul preîncălzit, la foc mediu, pentru aprox 20-25 de minute (sau până când caşcavalul de deasupra s-a rumenit). 




Poftă Bună!

Rețeta video

Comentarii