Tarta cu carne

 

Tartă cu carne

Pentru această delicioasă tartă cu carne, am folosit mix-ul pentru sărățele sau covrigei de la Dr. Oetker.

 

Timp de pregătire: 15 min

Timp de coacere: 30 min

Porții: 4

 

Ingrediente:

Pentru aluat:

1 Mix pentru sărățele sau covrigei Dr. Oetker (350 g),

1 ou,

40 ml apă rece,

100 g unt rece/margarină,

 

În plus:

300 g carne de porc,

1 linguriță ulei,

1 linguriță mix mirodenii (boia dulce, rozmarin, coriandru, cimbru, oregano, busuioc),

Sare, după gust,

Cașcaval ras, după gust,

1 ou pentru uns

 

Mod de preparare:

Amesteci, într-un bol, mixul cu untul/magarina rece tăiată fâșii subțiri, sfărâmițându-le cu degetele. Adaugi oul și puțină apă, apoi frămânți până obții un aluat omogen.

Dai aluatul la frigider, până pregătești umplutura.

Pentru umplutură, dai carnea de porc la mașina de tocat carne, o gătești într-o tigaie cu puțin ulei, până se pătrunde bine, adaugi sare și mirodenii, după plac și amesteci. Dai de pe foc și lași la răcit.

Tai aluatul în două bucăți, le prelucrezi pe rând.

Întinzi prima foaie de aluat.

Adaugi carnea gătită anterior și o aranjezi cu o spatulă sau furculiță.

Presari cașcavalul ras.


 Întinzi restul de aluat în foaie, din care decupezi cerculețe cu un dui. Cerculețele decupate le imprimi cu vârful duiului, care poate avea orice formă îți place, eu am ales un dui cu formă de trandafir. Apoi așezi cerculețele la loc pe tartă, dar printre găurele.

Ungi tarta cu oul bătut puțin înainte.

Dai tava la cuptorul preîncălzit (eu am cuptor cu gaz), pentru 30 minute, la foc mediu.






Poftă Bună!

Comentarii