Muschi de porc la crock-pot

 

Mușchi de porc la crock-pot

Am pregătit mai demult mușchi de porc la crock-pot și au fost toți încântați ce fraged a ieșit. Singurul meu regret a fost că nu l-am marinat înainte, ar fi fost mai aromat, așa că de data aceasta, l-am marinat cu o seară înainte. A ieșit delicios. Este un aperitiv bun pentru o gustare de după amiază, o masă frugală sau orice meniu doriți.

 

Ingrediente:

500 g mușchi de porc,

250 ml vin alb,

1,5 linguriță sare,

1 lingură mix mirodenii pentru murături: semințe de muștar, semințe de mărar, coriandru, ienupar boabe, cuișoare, ienibahar boabe, chilli,

1 lingură mix mirodenii pentru fripturi: boia dulce, cimbru, oregano, busuioc,

1 foaie de dafin mărunțită,

Coriandru boabe, după gust,

 

În plus, pentru crustă:

1 linguriță ulei,

semințe de muștar, după gust,

boia dulce, după gust

 

Mod de preparare:

Pui într-un castron înalt mușchiul de porc și torni peste el vinul alb.

Presari mirodenii după gust. Eu am folosit mirodenii pe care mi le-am pregătit în borcănele în diverse proporții: mix pentru murături, mix pentru fripturi. Am mai adăugat în plus coriandru proaspăt măcinat (pentru că în mix era în proporție mai mică) și o foaie de dafin mărunțită. De asemenea, adaugi sare, după gust.

Presezi puțin carnea pentru a sta acoperită de lichid și dai la frigider peste noapte.

 A doua zi, scurgi carnea de marinadă, o ungi cu puțin ulei, o freci doar cu puține mirodenii, cel mai important boia dulce, pentru o culoare frumoasă și semințe de muștar pentru crustă. 


Așezi carnea în vasul de la aparatul crock-pot, setezi aparatul pe funcția high și îl lași 6 ore.

 

Porții: 8

Timp de pregătire: 10 min

Timp de marinare: 7 ore

Timp de gatire: aprox 6 ore, pe nivelul high.


 

Poftă Bună!

Rețeta video

Comentarii