Salată de icre de crap

Salată de icre de crap

Am cumpărat un crap și m-am bucurat mult când am văzut că are și icre, așa că am pregătit pe lângă crap prăjit, și salată de icre.

 

Porții: 2

Timp de pregătire: 15 min


Ingrediente:

40 g icre de crap,

Ulei după gust (aprox 70 ml),

1 lingură zeamă de lămâie,

Sare, după gust

 

Mod de preparare:

Speli icrele, delicat, ajutându-te de două strecurători puse una în alta. Le scurgi bine de apă.

Mai departe, freci icrele cu sare grunjoasă. Eu am pus o linguriță la toată cantitatea mea de icre, adică 200 g. Mai bine pui o cantitate mai mică la început și mai pui sare pe măsură ce faci salata, ca să nu te chinui să le desărezi după aceea.

Dacă nu vrei să le faci imediat, pui icrele așa într-un borcan, acoperite cu o lingură de ulei, le ții la frigider până le pregătești.

Eu am făcut salată doar din 40 g icre (pentru că ai mei nu mănâncă toți, am făcut o salată mică), iar restul le-am dat la frigider, așa cum v-am descris.

Pentru salata de icre, freci icrele cu zeama de lămâie, cu telul într-un castron, picurând ulei încet, ca la maioneză, amestecând continuu, într-un singur sens, până obții consistența dorită. 

Dai la frigider până la servire.




Poftă Bună!

Rețeta video:

Comentarii