Ovocado

 

Ovocado

 

Pentru că sora mea adoră ovocado – adică ouă coapte în coajă de avocado (are până și un tricou preferat cu avocado), am vrut să-i fac o surpriză și să-i pregătesc o gustare, însă voiam ceva mai mult decât un ou într-un avocado. Așa că le-am reinventat, adăugând șuncă și ceapă verde și la final le-am garnisit cu brânză camembert și parmezan. Au ieșit o bunătate. Și cum oul bătut are culoarea galbenă, iar brânza e albă, au ieșit culorile unui ou invers: alb în interior și galben în exterior, ceea ce mi s-a părut simpatic, iar sora mea a fost tare încântată.

 

Porții: 4

Timp de pregătire: 10 min

Timp de gătire: 15 min

 

Ingrediente:

2 avocado,

2 ouă,

Un praf de sare,

4 felii șuncă Wein Pădurea Neagră,

Frunze de ceapă verde, după gust,

brânză camembert, după gust,

parmezan, după gust

 

Mod de preparare:

Tai avocado de jur împrejur cu un cuțit, o răsucești ca să se desfacă, îndepărtezi sâmburele și scoți miezul (pe care îl poți folosi la altă rețetă). Le așezi într-o tavă cu hârtie de copt.

Separat, bați ouăle cu sarea, adaugi șunca tăiată cubulețe, ceapa verde tocată mărunt, amesteci bine și umpli cojile de avocado, cu grijă pentru că umplutura e mai mult decât suficientă. Eu am pus și pâine scobită de miez pentru surplusul de ou.


Garnisești cu bucățele de brânză camembert și presari puțin parmezan ras (o mână de parmezan e suficient).

Dai tava la cuptor aprox 15 minute, la foc mediu.


Sunt ideale ca aperitiv sau gustare. 




Poftă Bună!

Rețeta video:

Comentarii