Rețete de Post

Plăcinte dulci sau sărate

Cârnaţi cabanos în foietaj


Cârnaţi cabanos în foietaj

Îmi plac mult cârnaţii cabanos, iar de data aceasta i-am pregătit într-o manieră mai simplă, dar foarte gustoasă. I-am învelit în aluat foietaj, am presărat seminţe de susan şi i-am dat un pic la cuptor. Ai mei au fost încântaţi.  Sunt buni şi de luat la pachet în excursii.

Ingrediente:
400 g aluat foietaj,
8 cârnaţi cabanos,
1 ou pentru uns,
Seminţe de susan pentru decor

Mod de preparare:
Se lasă aluatul la dezgheţat la temperatura camerei.
Se taie aluatul în dreptunghiuri, se crestează uşor cu un cuţit pentru a crea un model, după plac, se adaugă câte un cârnat pe fiecare bucată de aluat şi se rulează. 


Se ung cu oul bătut, se presară seminţe de susan şi dau la cuptor la foc mediu, aprox 25 de minute sau până se rumenesc bine.
  
Porţii: 8
Timp de pregătire: 10 min (+15min necesare aluatului să se încălzească)
Timp de coacere: aprox 25min




Poftă Bună!

Comentarii