Rețete Pascale

Fleică de porc la grătar cu mazăre și bulgur



  Fleică de porc la grătar cu mazăre și bulgur


În week-end am pregătit pe grătarul electric fleică de porc.
Pentru garnitură am ales mazăre și bulgur, fierte pe foc mic, la final trase în unt. Este pentru prima oară când gătesc bulgur, mi-a plăcut că seamănă la gust cu orezul și fierbe foarte repede. De aceea, trebuie să alegeți și o mazăre care fierbe la fel de repede. Pentru mai multă savoare, am adăugat și o linguriță de amestec de legume uscate și mărunțite. Sunt foarte mulțumită de acest amestec pentru că este gustos și nu conține sare.

Timp de pregătire: 10 min
Timp de gătire: 30 min legume și 40 min carne
Porţii: 4 porții mari.

Ingrediente:
500 g fleică,
Sare, după gust,
60 g bulgur Sano Vita, 
200 g mazăre (eu am avut congelată),
50 g unt,
1 linguriță amestec de legume Sano Vita, 
500 ml apă,
O lingură ulei

Mod de preparare:
Se feliază fleica de porc, se sărează și se rumenește bine pe grătarul electric.
Pentru garnitură, se fierb pe foc mic, într-o crăticioară, mazărea și bulgurul, în apă cu un praf de sare, o lingură de ulei și o linguriță de amestec de legume deshidratate. Se gustă, iar când sunt fierte și apa a scăzut, se adaugă untul, amestecând bine, să nu se lipească.




Poftă Bună!

Promoție Sano Vita
La comandarea de produse de pe site-ul Sano Vita, veți primi o reducere de 15%, la prima comandă, dacă introduceți codul "ancutsacuisine" la secțiunea voucher. Promoția este valabilă până la sfârșitul anului 2019. 

Comentarii