Tarta cu carne, usturoi verde si verdeata, in foietaj


Tartă cu carne, usturoi verde și verdeață, în foietaj

Pentru această tartă am folosit amestec rămas de la chiftele și un aluat foietaj pentru că îmi place mult textura lui crocantă. Am garnisit-o cu cașcaval ras și roșii cherry, care s-au ars un pic, dar nu a fost o problemă, pentru că le-am curățat pielițele.

Ingrediente:
6 foi de foietaj,
400 g carne de porc, 
O jumătate de linguriță cimbru,
Sare, după gust,
Frunzele de la o legătura de usturoi verde,
1 ceapă albă,
1 morcov,
1 cartof,
1 ou,
Câteva fire de pătrunjel și de mărar,
3 linguri ulei,
Pentru decor: 100 g cașcaval ras și câteva roșii cherry

Mod de preparare:
Se lasă aluatul la dezghețat, la temperatura camerei.
Se ung câteva foi de foietaj cu puțin ulei, se împăturesc și se așază cu grijă într-o tavă de tartă, pregătită cu foaie de copt.
Pentru umplutură eu am folosit amestec rămas de la chiftele. Dacă nu aveți, se poate pregăti astfel: se dau la mașina de tocat: carnea de porc, legumele și verdeața spălate înainte.  Se condimentează cu sare și cimbru. Se adaugă și un ou și se amestecă.
Se întinde umplutura peste foietaj, nivelând cu o spatulă.
Se presară cașcaval ras și se decorează cu roșii cherry tăiate felii.


Se dă tarta la cuptorul preîncălzit, la foc mic, pentru aprox 45 de minute sau până se rumeneşte.

Timp de pregătire: aprox 20 min
Timp de coacere: aprox 45 min
Porţii: 4





Poftă Bună!

Comentarii