Rețete Pascale

Omletă cu brânză și mărar alături de salată cu năut


Omletă cu brânză și mărar alături de salată cu năut

Pentru un prânz sățios și sănătos pentru copii, am ales omletă cu brânză și mărar, pe care am pregătit-o într-o tigaie teflonată, fără grăsime. Și pentru că am pregătit mâncare de năut cu o zi înainte, mi-am oprit din vreme și o ceașcă de năut fiert, deoparte, special pentru o salată. Am folosit năut de la Sano Vita, care îmi place mult. Așa că am servit alături de o salată colorată, pentru care am folosit și roșioare cherry roșii, galbene și kumamoto, cu texturi și arome diferite. 

Timp de pregătire: aprox 20 min
Timp de gătire: aprox 10 min
Portii: 4

Avem nevoie de:
5 ouă,
Sare, după gust,
Câteva fire de mărar proaspete,
100 g telemea de vacă,
3 castraveți,
Roșii cherry roșii, galbene și kumamoto, după gust,
O ceașcă năut Sano Vita fiert cu o zi înainte,
O ceapă roșie,
Apă, oțet și ulei după gust

Mod de preparare:
Atunci când optez pentru omletă, pregătesc cu un ou în plus față de nr. de porții, adică 5 ouă pentru 4 porții și le bat bine cu un tel, pentru a ieși pufoase.
În continuare, se adaugă brânza rasă și mărarul spălat și tocat mărunt, sare după gust și se amestecă bine.
Se toarnă cu polonicul din compoziția rezultată, într-o tigaie teflonată, iar când începe să se ridice pe margine, se întoarce și se rumenește și pe cealaltă parte. Se pregătesc 4 omlete.
Se spală castraveții, ceapa roșie și roșiile, se taie felii subțiri. Pentru o salată colorată, am folosit roșioare cherry roșii, galbene și kumamoto, au texturi și arome diferite. Am adăugat o ceașcă de năut fiert, pentru un plus de aromă. Mie îmi place mult în salate.




Poftă Bună!

Promoție Sano Vita
La comandarea de produse de pe site-ul Sano Vita, veți primi o reducere de 15%, la prima comandă, dacă introduceți codul "ancutsacuisine" la secțiunea voucher. Promoția este valabilă până la sfârșitul anului 2019. 

Comentarii