Rețete Pascale

Piept de pui pe grătar, cu gem de corcodușe și cartofi copți


Piept de pui pe grătar, cu gem de corcodușe și cartofi copți
Pentru a testa noul gem de corcodușe dulce-acrișor pe care l-am păstrat special pentru fripturi, am ales niște piept de pui la grătar. A ieșit aromat, fructat, dar nu atât cât să eclipseze gustul de pui la grătar, ci note subtile. Pentru garnitură, am făcut niște cartofi la cuptor, cu unt, oregano și cimbru, preferații familiei.

Ingrediente:
4 piepți de pui,
1 lingură gem de corcodușe,
8 cartofi mari,
100 g unt,
sare, după gust,
oregano uscat, după gust,
cimbru uscat, după gust,
boia dulce, după gust,
100 g cașcaval

Mod de preparare:
Se desfac piepții de pui și se bat ușor cu ciocănelul de șnițele, pentru a le mări suprafața de lucru. Se ung cu mirodenii după plac (eu am ales sare, boia dulce, oregano și cimbru) și se rumenesc bine în tigaia  grill (aprox 35 min).
Între timp, se curăță și se spală cartofii, se taie rondele și se așază într-o tavă pregătită cu foaie de copt, apoi se pun din loc în loc bucățele de unt, se presară sare, cimbru și oregano, după gust. Se rade cașcaval pe deasupra și se dă tava la cuptorul preîncălzit, la foc mediu, apox o jumătate de oră.

Porții: 4
Timp de pregătire: 20 min
Timp de gătire: 35 min



Poftă Bună!

Comentarii