Unt de casă


Unt de casă

Am pregătit unt de casă cu sare roz de Himalaya, a ieșit foarte bun, consistent și gustos! Noi l-am mâncat cu chifle cu susan.

Porții: 4
Timp de pregătire: 10 min

Ingrediente:
200 g smântână 35 % grăsime,
după gust, sare roz de Himalaya (eu am folosit Sano Vita)

Mod de preparare:
Într-un vas înalt, din sticlă sau tablă (nu plastic), se bate smântâna cu mixerul, la viteză mică. Va căpăta consistență cremoasă, de frișcă, apoi pe măsură ce mixăm, se taie. Se continuă mixarea, până se separă de tot.
Se ia cu mâinile grăsimea rezultată (untul), se strânge și se stoarce bulgărele, pentru a elimina surplusul de zer. Se adaugă sare roz de Himalaya, după gust, frământând în mâinile curate, reci (eu am ținut mâinile în apă rece). Se poate lăsa la scurs într-o strecurătoare sau tifon.


Se așază pe o bucată de hârtie de copt, se nivelează frumos și se dă la frigider până la servire. Se consumă în maxim câteva zile.






Poftă Bună!

Promoție Sano Vita
La comandarea de produse de pe site-ul Sano Vita, veți primi o reducere de 15%, la prima comandă, dacă introduceți codul "ancutsacuisine" la secțiunea voucher. Promoția este valabilă până la sfârșitul anului 2019. 

Comentarii