Tocanita de ciuperci (de post)


Tocăniță de ciuperci (de post)

Tocănița de ciuperci poate fi servită ca și garnitură la o altă mâncare, dar și simplă, dacă vreți o mâncare de post, cum am făcut și eu acum. Eu am servit cu mămăligă caldă, însă este la fel de bună și cu pâine de casă.

Avem nevoie de:
1 kg ciuperci brune proaspete;
500 ml apă;
60 ml ulei;
2 linguri bulion;
2 cepe galbene;
Sare, după gust

Mod de preparare:
Se curăță ciupercile brune de pieliță și se spală delicat (pentru a scăpa de firele de pământ), apoi se feliază ciupercile cu tot cu piciorușe.
Se curăță cepele, se toacă mărunt și se călesc într-o cratiță cu puțin ulei încins (aprox 60 ml) câteva minute, apoi se sting cu apă. Se lasă să fiarbă, apoi se adaugă ciupercile. Se potrivește de sare.
Când ciupercile sunt fierte, se prepară sosul, adăugând bulionul, se mai lasă cam 5 minute să fiarbă, apoi se ia focul.

Sugestie de servire: Eu am servit cu mămăligă caldă, însă este la fel de bună și cu pâine de casă.

Timp de pregătire: 10 min
Timp de gătire: 35 min
Porții: 4


Poftă Bună!

Comentarii