Rețete Pascale

Dulceaţă de mandarine cu whisky, anason stelat și vanilie


Dulceaţă de mandarine cu whisky, anason stelat și vanilie

Am pregătit zilele trecute niște dulceață din mandarine primite cadou de la sora mea (mandarine cu coajă netratată). Au fost dulci și aromate, atât de mult mi-au plăcut că am păstrat coaja pentru dulceață. Am adăugat și whisky, anason stelat și vanilie (din camara Bucatarasului).

Ingrediente:
185 g coajă de mandarine;
90 g zahăr;
300 ml apă,
1 anason stelat,
1 linguriță vanilie pudră (din păstăi mărunțite)

Mod de preparare:
Se spală fructele şi se usucă pe şervete de bucătărie. Se taie mărunt cojile, se adaugă zahărul și se amestecă. Se lasă așa două ore.


Se pune pe foc o crăticioară cu apa, vanilia și anasonul stelat, iar când încep să fiarbă, se adaugă cojile de mandarine. Se amestecă, se fierb până se încheagă. Nu e nevoie să culegeți spuma, că nu se adună, eu nu am avut.
Se lasă dulceaţa la răcit, apoi se toarnă în borcan, se pune capacul şi se depozitează la loc răcoros.

Timp de pregătire: aprox 2h 10min
Timp de gătire: aprox 20min.
Porţii: 1 borcan


  

Poftă Bună!

Comentarii