Piept de pui umplut cu mozzarella, cu garnitură de soté


Piept de pui umplut cu mozzarella, cu garnitură de soté

Zilele trecute am pregătit piept de pui umplut cu mozzarella, în aceeași tavă am pus și câteva ciuperci, care au ieșit foarte aromate și gustoase, mi-a părut rău că n-am pus mai multe. Separat am pregătit soté, pe care l-am acoperit cu cașcaval ras și l-am dat și pe el un pic la cuptor.

Ingrediente:
4 piepți de pui,
6 ciuperci Champignon,
1 pahar bere,
3 pahare cu apă,
Ulei,
Susan, după gust,
100 g cascaval ras,
sare, după gust,
1 lingură mix mirodenii: sare, cimbru, oregano, boia dulce, rozmarin,
Coriandru boabe,

6 cartofi,
1 morcov,
150 g mazare,
100 g unt


Mod de preparare:
Se desfac piepții de pui, pentru a le mări suprafața de lucru. Se creează un buzunar, care se umple cu mozzarella, eu am pus câte o felie la fiecare. Se ung piepții cu ulei, se presară cu mirodenii și susan și se așază într-o tavă adâncă pregătită cu un strat subțire de ulei.
Se curăță ciupercile de pieliță, eu le îndepărtez și picioarele, mi se par buretoase, apoi se adaugă și ele în tavă, printre piepții de pui.
Se dă tava la cuptorul preîncălzit pentru aprox o oră, la foc mediu.


Separat se pregătește soté. Se curăță cartofii și morcovul, se spală și se taie cubulețe mici. Se pun la fiert în apă cu sare. Pe la jumătatea timpului, se mai adaugă mazărea (eu am folosit congelată și, în funcție de soi, fierbe repede). Când legumle sunt fierte, se dau de pe foc, se scurge jumătate din apă, se adaugă jumătate de pachet de unt, rupt cu mâna, bucățele și pus din loc în loc, apoi se presară cașcaval ras. Se dă tava la cuptor aprox 20 de minute.
Se poate presăra coriandru măcinat.

Timp de pregătire: 20 min
Timp de coacere: 1 h 20 min
Porţii: 4 




Poftă Bună!

Comentarii