Rețete Pascale

Orez cu lapte si sirop de agave

 

Orez cu lapte și sirop de agave

 

Îmi place orezul cu lapte, este un desert simplu, gustos, dar şi săţios dacă îl servești la micul dejun sau ca gustare după amiaza. Este bun şi rece, aşa că se poate lua la pachet a doua zi, la serviciu. Eu l-am vrut fără zahăr, așa că l-am îndulcit cu sirop de agave de la Prăvălia Noastră, care îmi place foarte mult. Deși  este suficient de dulce și  are un gust asemănător cu mierea,  acesta are indice glicemic scăzut. Este stabil termic, îl poți folosi la prăjituri, nu își schimbă gustul față de alți înlocuitori de zahăr testați de mine anterior.

De asemenea, am optat pentru orezul Basmati tot din prăvălie, acesta e un orez cu bob lung, aromat și gustos, care nu este lipicios și se digeră ușor. Are un indice glicemic mediu având o absorbție  a glucidelor mai lentă decât a orezului alb. Eu nu l-am pus la înmuiat, a fiert destul de repede, mi-a plăcut cum s-a comportat la fiert, în sensul că nu s-a terciuit, ci a rămas cremos.

 

Porţii: 4

Timp de pregătire: 5 min

Timp de gătire: aprox 30 min

 

Ingrediente:

1 l lapte,

200 g orez Basmati,

½ păstaie de vanilie Bourbon Madagascar,

3 linguri sirop de agave light Eco,

sare, după gust,

coajă de lămâie, după gust

 

Mod de preparare:

Pui laptele la fiert, cu sarea și păstaia de vanilie crestată.


Când începe să fiarbă, adaugi orezul spălat bine în apă rece. Dai focul mic pentru că se umflă, amesteci tot timpul, să nu se lipească. Va fierbe aprox 23 de minute.


Când începe să se îngroaşe, adaugi siropul de agave şi mai lași la fiert cam 5 minute.



Scoți păstaia de vanilie.

Servești cu coajă de lămâie proaspăt rasă.



Poftă Bună!


Cod de reducere:

în rubrica de reduceri din coșul de cumpărături pe site-ul Prăvălia Noastră, introduceți codul 2DF1 pentru a beneficia de 5% reducere la coșul de cumpărături. Promoția se cumulează cu punctele de fidelitate.

Promoția nu se aplică pentru produsele vrac sau deja reduse.

Promoția este valabilă până în aprilie 2024.

Comentarii