Rețete Pascale

Salată cu năut și măsline

 

Salată cu năut și măsline

 

O salată nu doar colorată, ci și gustoasă și hrănitoare.

Am ales să folosesc de la Prăvălia Noastră măsline kalamata  și măsline kalamata cu ierburi de Provence, foarte cărnoase și gustoase, aromate, precum și năut organic, la conservă, gata de mâncat, cu niște boabe foarte untoase și bune.  Năutul are un conținut ridicat de proteine și este un înlocuitor bun pentru carne dacă ții post sau ești vegetarian/vegan.

De asemenea, am ales să asezonez salata cu ulei de măsline infuzat cu busioc, un ulei grecesc presat la rece din soiul de măsline Koroneiki, care mi-a plăcut foarte mult pentru aroma deosebită, dar și semințe de susan alb și negru. Susanul alb este excelent în salate, fiind un aliat al sistemului respirator, al inimii, este bun în digestie și la detoxifiere.

 

Timp de pregătire: 10 min

Timp de gătire: 9 min

Porții: 2

 

Ingrediente:

năut la conservă de la Prăvălia Noastră, după gust,

1 lingură măsline Kalamata cu ierburi de Provence, după gust,

2 linguri măsline Kalamata Lelia,

100 g roșii cherry,

1 salată verde,

2 ouă fierte moi,

1 lingură ulei de măsline infuzat cu busuioc,

1 fir de praz,

semințe de susan negru,

semințe de susan alb,

Sare roz de Himalaya, după gust

 

Mod de preparare:

Pui pe platou frunzele de salată verde rupte cu mâna. Adaugi roșiile cherry tăiate rondele, eu am avut unele mititele, așa că le-am lăsat întregi.


Pui și ouăle fierte tăiate sferturi, le aranjezi sub formă de corolă.

Tai prazul rondele și le pui pe platou, apoi adaugi boabe de năut și sare roz, după gust.

Adaugi măslinele kalamata, dar și măslinele kalamata cu ierburi de Provence.

La final, presari semințe de susan alb și negru și asezonezi cu ulei de măsline infuzat cu busuioc.





Poftă Bună!

Rețeta video:



Cod de reducere:

în rubrica de reduceri din coșul de cumpărături pe site-ul Prăvălia Noastră, introduceți codul 2DF1 pentru a beneficia de 5% reducere la coșul de cumpărături. Promoția se cumulează cu punctele de fidelitate.

Promoția nu se aplică pentru produsele vrac sau deja reduse.

Promoția este valabilă până în aprilie 2024.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Apreciez dacă îmi scrieți părerea dumneavoastră!