Rețete Pascale

Pasta ai funghi e tartufo e pancetta

Pasta ai funghi e tartufo e pancetta


Dacă nu ai încercat până acum Pasta ai funghi e tartufo, acum ar trebui să încerci pentru că e delicioasă. Acestea sunt paste cu trufe și ciuperci. Italienii le pregătesc cu paste fetuccine sau tagliatelle, eu le-am pregătit cu spaghete (pe acestea le-am avut la îndemână), în plus am adăugat și niște șuncă (pancetta). Specific acestui preparat este sosul de trufe și ciuperci, un sos cu gust aparte, pe care îl poți folosi la multe preparate (eu deja am pregătit și altele).

 

Timp de pregătire: 3 min

Timp de gătire: 15 min

Porții: 4

 

Ingrediente:

100 g paste (spaghete),

500 ml apă,

1 linguriță sare,

2 lingurițe sos cu trufe și ciuperci,

3 felii de pancetta,

parmezan, după gust,

un vârf de cuțit pătrunjel uscat

 

Mod de preparare:

Pui pastele într-o oală cu apă clocotindă, adaugi sarea și le fierbi al dente.


Rumenești feliile de pancetta la sandwich maker.


Scoți pastele pe un platou, adaugi sosul de trufe cu ciuperci și amesteci.

Tai pancetta cubulețe și o presari peste paste.


Razi parmezan, după gust și servești.





Poftă Bună!

Rețeta video:


Comentarii