Rețete Pascale

Pide cu sos de trufe si ciuperci

  

Pide cu sos de trufe și ciuperci 

Am pregătit aceste pide cu aluat cu iaurt, pentru umplutură am folosit ciuperci, sos cu ciuperci și trufe Tartufi Jimmy, șuncă și parmezan, după gust. De asemenea, am folosit și roșii uscate de mine și puse la borcan cu ulei de măsline, usturoi și mirodenii.

 Timp de pregătire: 40 min

Timp de coacere: 25 min

Porții: 4

 

Ingrediente:

Pentru aluat:

200 g făină,

10 g drojdie proaspătă,

180 ml apă,

2 linguri ulei de măsline,

40 g iaurt 10% grăsime,

1 linguriță sare,

 

Pentru topping:

Sos cu ciuperci și trufe Tartufi Jimmy, după gust,

200 g ciuperci champignon,

2 felii șuncă crud-uscată,

40 g parmezan,

Roșii uscate în ulei, cu usturoi, după gust,

 

În plus:

Pătrunjel uscat, după gust

 

Mod de preparare:

Aluatul:

Pui în castronul de la mixer drojdia, apa, uleiul, iaurtul (eu am folosit iaurt grecesc cu 10% grăsime), făina, faci o gropiță și pui sarea.

Frămânți (5 minute la robot) un aluat pufos, omogen, pe care îl lași la dospit o jumătate de oră.



Transferi aluatul pe blatul și îl mai frămânți cât să-i dai formă.

Împarți aluatul în 2 bucăți, pentru 2 porții. Întinzi fiecare aluat în foaie grosuță și îi dai formă de bărcuță.

 

Topping:

Cureți ciupercile, apoi le tai felii și le călești într-o tigaie, fără ulei sau sare.

Ungi fiecare bărcuță cu sos de trufe cu ciuperci, apoi decorezi cu ciupercile călite și șunca.


Adaugi și roșiile uscate, eu am avut niște roșioare puse de mine în ulei de măsline cu mirodenii și usturoi, super bune.

Apoi presari parmezan ras.

Așezi bărcuțele pe o tavă cu hârtie de copt (mie mi-au încăput câte 2 în tavă) și le coci la cuptorul preîncălzit, la foc mediu (180 ˚C) aprox 25 de minute.


Presari pătrunjel uscat și servești.





Poftă Bună!

Rețeta video:

Comentarii